Sitne novosti


(piše: taja)
Novosti kod nas su sitnice: nove trosložne reči (npr. kutija, katija-sok kajsija, veveja – veverica, itd), pravilno izgovaranje starih reči, nove igre nogama i rukama, eksplicitno gestovno pitanje šta je nešto, nove igre i fazoni.

Ovako nabrojano, zaista zvuči kao sitnice, zar ne?
Na primer, igra sa vetrovima: mališa prdne, ja ga pitam: jes’ ti to prdno? On se smeje. Ja kažem: prdni, on napreže stomak.

Nekoliko stvari tu ima koje nisu sitnica: mnogi odrasli koje znam prdnu a da nisu ni svesni. Drugi, opet, prdnu i prave se da nisu oni, nego da sam, na primer, ja. Treći prdnu i svesni su, ali ne nalaze da je to zabavno. Dakle, otupeli su od života, obične stvari im nisu zabavne. A svi ti odrasli zajedno, kad bi im ja rekao: „prdni“, mislili bi da sam lud i ne bi ni pokušali. Znači, ne vole me tako kao on. A to, barem to, nije sitnica.

Uzgred budi rečeno, španska Vlada namerava da u deklaracije o ljudskim pravima uvede i majmune, budući da imaju 98 % istih gena.

Ostavite odgovor

