Važno i nije važno

Liči na zemlju, a nije zemlja.

Ne mogu da verujem!

Prolazi kroz prste kao voda, a nije voda.

Šta je to?

Ja se ne sećam kada sam prvi put video pesak.
Jasno je da sam i sam morao biti zapanjen tako kao on, ali – ne sećam se.

Dešavalo mi se da ponovo vidim nešto, da iznova doživim, osetim, intuitivno razumem neku pojavu (naročito ako sa njom nisam imao dodira od detinjstva), i to su blaženi trenuci kada se uverim da nisam negde u međuvremenu umro. Ali, punoća doživljaja elementa kao što je pesak ili hladna reka – za to smo izgubljeni…

Osim kroz svoje dete.

Prvo sam pomislio – tužno je što se ni on neće sećati.
Onda sam pomislio – ja ću se sećati, dok sam živ. A on, on će se sećati trenutaka sa svojim detetom.
I zaista, pesak nije važan. Važno je ovo drugo.

Ostavite odgovor

