Mađioničarska tačka

Dakle, ovde imamo jednu sasvim običnu kutiju od soka – možete je kupiti u svakoj prodavnici – i jednu običnu slamku koja se dobije uz kutiju.


Pogledajte i sami – sasvim obična kutija. Obratite pažnju na majušni otvor odgore.

Znam da to vama može izgledati nemoguće, ali danas ćemo pokušati da gurnemo slamku u tu rupicu.

Tajna je u tome da polako prislonite špicasti vrh slamke na otvor…

Evo, uzeću kutiju u levu ruku, a slamku u desnu…i pažljivo…

…ugurati slamku!

Da, ja sam najveća faca.

Ukoliko pokušate ovo sami da uradite kod kuće, želim da vas upozorim da je ovo rezultat dugog i predanog rada, tokom kojeg sam se ljudski ispolivao sokom i nekoliko puta zafrljačio i slamku i kutiju na pod. Uveren sam da svako može da uspe, ali samo ukoliko je spreman da ponovi pokušaj toliko puta da Vaša publika počne da se znoji od gledanja jednog te istog, kao što je moj tata.

Hvala.

One thought on “Mađioničarska tačka

Ostavite odgovor

