Sta to znaci "novo"?

Evo, na primer, mi u čekaonici kod lekara. Boli me grlo.
Mama mi ponela auto. Dosta dece tu bude, ali svi sede, smrknuti.
Ja se jedini igram, guram kola… Kad odjednom, iza mene se čuje poznati zvuk zaukavanja auta po podu! I to nekog velikog auta.

Ukopavam se u mestu.
Polako se Okrećem.
Vidim.
Stariji dečak gura prelepi auto nedaleko od mene.

Ostavljam sve i krećem hipnotisan, pravolinijski, ujednačenim korakom, ni brzo ni sporo, fiksirajući auto pogledom.

Dečak me ugleda. Bez reči ustaje i sklanja se. Skromno seda pored svoje mame.
Auto usamljen stoji, nepomičan na podu.

Ja se saginjem, uzimam ga u ruku, podižem ga visoko, okrećem se i oduševljeno vičem mami koja sedi na drugom kraju čekaonice:

„Novi!“

Ne razumem zašto su se svi toliko smejali.

Ostavite odgovor

