Ovo leto ću pamtiti…

…po tolikim vrućinama da je sa muva kapljao znoj,
po Joci na žutom biciklu, jednom u životu se ima dve i po i vozi prikladan žuti biciklić,
a to mu je i prvo leto da je istačkan komarcotinama od obraza do stopala,

Ovo leto ću pamtiti po nečemu što nisam zapamtio a setiću se nekad sigurno,
na primer neko će za dvadeset godina reći „sibirski medved“ i meni će to biti poznato a neću ni znati da je to bilo ovog leta,

I uopšte, više toga ću zaboraviti nego upamtiti,
posle kažu čovek živi osamdesetak godina, od toga pola je na nekakvom poslu, pola prespava, pola i sam želi da zaboravi a pola zaboravi a da nije ni hteo,
ne pitajte me otkud mi četiri polovine,

Kakvih osamdeset godina,
to je efektivnog života jedva desetak,
a mi na ovom prostorima treba da kod viših sila imamo beneficirano, da za dve kalendarske ostarimo samo jednu,

Pamtiću ovo leto po tome što sam jedno leto želeo da zapamtim po nečemu, pošteno je to pokušati,
a zapamtiću samo sina na žutom bicikliću kako imitira engleski jezik koji čuje na televiziji i moju nasmejanu ženu iza njega dok me čekaju u naselju kad se vraćam s posla

Pitaću se jednog dana kad je to beše bilo, koje godine,
one kad je bilo ekstra vrućina
misliš one prve godine kad je bilo ekstra vrućina
da da, a možda i druge ili treće

a baš je tekuća 2007-ma jedna važna godina, Međunarodna polarna godina, Međunarodna godina heliofizike, Evropska godina jednakih mogućnosti za sve i Godina delfina,

Zvuči kao dobra godina na dobroj planeti koja brine za budućnost i naraštaje

da, baš,

a ni prošlog leta nije bilo mnogo bolje.
Kad ono beše prošlo leto?

Ostavite odgovor

