Uslug, to je kad neko, to je kad…

Pitao me je preključe
Tata, šta je to uslug?

Čuo je to u sinhronizovanom crtanom. „Učinili smo mu uslugu“, reklo je neko prase, čini mi se. Ne znam samo da li me više čudi što je to uopšte pitao, ili što za neke druge reči koje su se tu pominjale NIJE PITAO.

Dakle, to više nije kao ono kad kaže „mut“ (za mikser koji muti kolače) ili „sudov“ (jedan sud, od sudovi – koji se uglavnom pominju u množini), „slonov“ (od slonovi – slično), ili kad traži „malmal sos“ (marmar sos, od tartar sos, po mami i tati)… kad smo se samo smejali i zabavljali slušajući ga.

Hteo sam da kažem: „Uslug, to je kad neko, to je kad… kad mi učiniš uslugu i pitaš mamu“.

Nešto kasnije, pitao me je i:
Tata, šta je to dol? (pošto sam mu rekao da moramo da obučemo i gornji i donji deo pidžame)

kao i
Tata, šta je to društvo?

i tako slično.

kombi-na-kombi-kockica.jpg

Kad sam ispričao mami, samo je kratko rekla: aj lepo sve to objasni i meni, da znam ako bude opet pitao.

A koga tata da pita? Koga ja da pitam, pita li se neko?

One thought on “Uslug, to je kad neko, to je kad…

  1. Hehe. Tako mene Mile svašta pita, nekada znam da joj objasnim, a nekada ne. U početku sam se trudila, pa smišljala, premišljala.. Na kraju kažem lepo: „Ne znam“, a ona meni na to „Kako ne znaš?“

Ostavite odgovor

