Thinking outside the box

„Thinking outside the box“, lateralno mišljenje, kreativno bla bla stvaralačko divergentno, ljudi plaćaju silne pare za kurseve i knjige, znoje se na brainstorming seansama prizivajući „the big idea“ iz učmalog mozga, uprežu bedne prezrele vijuge otupele od iskustva upregnutog u jednolične šeme svakodnevnice na koju su nam oči, uši, nastavnici i šefovi navikli mozak.

A nekada davno, pre šefova, nastavnika i televizije, dok su oči i ruke bile istraživači a ne izvršitelji a mozak vrhunsko čulo saznanja a ne koordinator neznanja… bilo je drukčije.

Kocka na lopti

auto-koji-zvace.jpg
Ovaj auto otvara i zatvara haubu kad ga se gura. On ga zove: „auto koji žvaće“

Zeka koji pliva u travi
Mali zeka na slici, inače, pliva.

Autić koji vozi autića koji vozi autića
Autić koji vozi autića koji vozi autića.

Sipanje goriva
Ovi autići, inače, sipaju gorivo. U vidu grisina.

Autovi razgovaraju
Autići razgovaraju.

Kreću na put

Obnova sladoleda

Kapa

Ako mu kažeš „izvoli“, on kaže hvala. Ako mu kažeš „izvolite“, on kaže „hvalate“.

„Tata, vidi, ja imam glavu koja se pomera! Vidi, tata!“ (pomera glavu levo-desno uz zvuk „zzz zzz zzz“)

(neko vreme je tih; niko ga ništa nije pitao; odjednom:) „Mama, pa ne mogu da ne dišem!“

Trči kao blesav u krug po stanu. „Jovane, šta to radiš?“, pitamo ga. „Pa, juri me drugi Jovan! Aaaa! Juri me drugi Jovan!“

„Sine, hoćeš kolač sa bundevom?“ „Neću ja kolač sa bundevom. Ja ću, ja ću, kolač s vodom“ (grize bundevaru i nateže flašu s vodom)

(gleda nešto što je za velike) „Ja ću to dobiti kad sutra porastem veliki“ (gleda nešto što je za bebe) „A to ću dobiti kad porastem mali“

Ostavite odgovor

