Uzaludno nadmudrivanje s dvoipogodišnjakom & Mamin rođendan

Mi se tako ponekad igramo „na slovo, na slovo“.

– Šta je, na primer, na slovo T?

– Na plimer, na plimel, tata. Moj tata.

– Bravo, sine. Šta je još na slovo T?

– Na plimer, na plimel, tolta. Daj mi da jedem tolte.

– A šta je, na primer, na slovo Ć?

– Pa daj mi.

– Daću ja tebi i torte, ali prvo da jedeš ručka i da mi kažeš šta je na slovo Ć?

– Ćećel je na slovo Ć. Ćećel. (Šećer, prim. tat.) Daj mi malo ćećela.

– Prvo ručka. I šta je još, sine, na slovo Ć?

– Neću je na slovo Ć. Neććću.

Dete

 

Juče smo proslavili mamin rođendan.

Dete je dobilo lepe poklone.

Mama takođe.

Bili su nam neki drugari, koji su nam uostalom i kumovi.

Nekada smo na rođendanima mnogo više pili. Poslednjih godina pijemo sve manje, jer je prosek godina prisutnih, uprkos povodima, sve manji i manji.

Juče nam je među gostima bio i kumić koji je drastično smanjio taj prosek godina, jer još nema niti jednu. Atmosfera je bila najdrugačijija moguća. Popili smo po čašicu ili nijednu, na TV-u je bio utišan dečji film, a na kompjuteru crtani. Niko nije pušio cigare. Jelo je bilo neslano i neljuto. Ali, bilo je slatko.

 

Ostavite odgovor

