Nekoliko aforizama Duška Radovića

Samo deca koja ne slušaju mogu postati bolja od svojih roditelja.

Ispunite život ženom i decom. Brže će vam proći.

Da li je vaspitanje umni ili manuelni rad? Nema jedinstvenog odgovora. Neka svako vaspitava onim čime raspolaže.

Teško je biti dete i biti dobar.

Ne vaspitavajte decu ako ne umete. Bolje je biti nevaspitan nego loše vaspitan.

Nemojte mnogo razmišljati kad pravite decu.
Vi ih samo napravite a ona će posle razmišljati sama.

Deco, možete misliti kakav je život kada je od kolevke pa do groba najlepše đacko doba.

I, naravno:

Tucite svoju decu čim primetite da počinju da liče na vas.

PS: Hteo sam nešto da kažem, ali sam shvatio da je, kao i obično, neko to već rekao – i to kud i kamo bolje i lepše nego što bih ja. Valjda zbog toga, kad citiram Duška Radovića, nekako se osećam kao da sam ja sam to rekao i kao da sam i ja tako pametan. A nisam. Nisam baš tako.

4 thoughts on “Nekoliko aforizama Duška Radovića

  1. Mnogo volim njegove aforizme! Tako su jednostavni, tako realni.. a on ih je taaako dobro rekao. Nekad mi bude zao sto meni ovakve stvari ne padnu na pamet. Ali, njegova i moja pamet nikako ne mogu biti iste. Kao sto si i ti vec rekao.
    Svaka cast za odabir!
    Veliki pozdrav!😉

  2. U današnje vreme teško je biti muškarac. Mnogi su odustali, ali su neki i dalje vrlo muškobanjasti za svoje namere…
    Noćas je neko na Slaviji izgubio novčanik…rano jutros neko ga je našao, otvorio i sa ogorčenjem pljunuo u njega…bio je prazan…neko ima tu sreću da izgubi prazan novčanik, a neko nesreću da baš takav nadje… pozz🙂

  3. svidja mi se ideja bloga o cika dusku … on je jedan od brendova beograda i najveci mrgud medju decom 🙂 pozdrav za sve one koje cene i vole istinu njegovih reci …🙂

Ostavite odgovor

