Trepavica

Igramo se na raširenom kauču u dnevnoj sobi, sa lutkicama dinosaurusa. Tyrannosaurus Rex je prosto Reks, a Parasaurolophus je Sekica, jer je (detetu) sličan Reksu po opštoj građi ali nema jake zube već „ženstveno“ napućena usta, ima krestu nalik na frizuru Mardž Simpson i – narandžast je.

Na detetovom obrazu pronađem trepavicu (čini se maminu). Uzimam je među prste i uvodim sujeverje u njegov život:

„Poželi neku želju, ali nemoj da mi kažeš, i duni.“

„Zašto?“

„Zato da dunem i ja, pa opet ti, i tako tri puta. Onda ja otvorim prste, pa ako je na tvojoj strani trepavica, onda će se tebi ispuniti želja. To je kobajagi.“

„Zašto?“

Šta mi je to trebalo, pitam se.

Nekako, duvamo…

Na kraju, želja je njegova.

„Ako hoćeš, možeš sad da mi kažeš šta si poželeo.“

„Hoću da ti kažem.“

„Kaži mi onda, voleo bih da čujem, ako hoćeš da mi kažeš.“

„Pa hoću, hoću da ti kažem.“

„Kaži onda, interesuje me.“

„Pa… poželeo sam da guram autiće.“

reče i ode da gura autiće.

poligon1

2 thoughts on “Trepavica

  1. Deciji mozak je jedan divan prostor u kome se svasta zbiva. Mi imamo dva decaka, jedan je cetvorogodisnjak pun pitalica, a drugi ima 10 meseci. Jednom prilikom u rukama nam se zadesio ultrazvucni snimak nase druge bebe, dok je bila u mom stomaku, i Relja (strariji) pitao me je sta je to. Odgovorila sam mu da mu je to brat i posle toga je usledio monolog s moje strane o tome kako bebe nastaju i sta se tu radi sa tatinim semenkama itd. Dok me je sin gledao videla sam po njegovim okicama da mu se neke, nama nevidljive, kockice slazu u glavici. Nadajuci se da sam ja njemu sve lepo objasnila nasmejala sam mu se a on me je pitao:
    „Mama a jesi ti batu onda pojela kad je bio u tvom stomaku“.
    Inace divan vam je blog. Citajuci vase clanke shvatila sam koliko se takve stvari brze zaboravljaju jer ih ima puno. Zato ih i treba pisati.

Ostavite odgovor

