Februarske radosti

Padanje nikad nije bilo zabavnije
Padanje nikad nije bilo zabavnije
A i nema krpelja, stakla, prašine...
A i nema krpelja, stakla, prašine...
Šargarepu možeš i od kuće da poneseš, a kamenčića i trave za oči uvek možeš da iščeprkaš...
Šargarepu možeš i od kuće da poneseš, a kamenčića i trave za oči uvek možeš da iščeprkaš...
Od snega mogu jako lepo da se umese ruke...
Od snega mogu jako lepo da se umese ruke...
...ili kuvarska kapa
...ili kuvarska kapa
...da nam Sneško bude lep, a i da ne nazebe.
...da nam Sneško bude lep, a i da ne nazebe.
A ako je baš previše hladno, uvek su tu igraonica i MOJA KUMICA
A ako je baš previše hladno, uvek su tu igraonica i MOJA KUMICA
Pa se mi i u februaru brčkamo...
Pa se mi i u februaru brčkamo...
ja i koja kumica na koju sam ponosan, a i ona na mene
ja i moja kumica na koju sam ponosan, a i ona na mene
Ne može nam februar ništa. Ništa nam ne može.
Ne može nam februar ništa. Ništa nam ne može.

2 thoughts on “Februarske radosti

Ostavite odgovor

