Ovih dana….

ovih dana….
– tata, mama, zašto oni samo ćute
– pa ćute, jovane, ne znam zašto
– oni samo ćute, ceo dan samo ćute, a mi stalno pričamo, ceo dan samo pričamo, zašto mi pričamo?
– imamo šta da pričamo
– a zašto oni nemaju a mi imamo
– zato što smo mi brbljiv svet, eto
– šta je brbljiv
– kad neko stalno nešto priča
– jel kao mi
– da…
– a zašto smo mi brbljivi, a oni nisu
– valjda si do ovog pitanja već mogao da shvatiš…..
…………….
– jesi li spavao danas uopšte u vrtiću
– mmmm, da, da, jesam
– koliko si spavao
– pa …. ne znam tačno
– (formulisaćemo drugačije, dovitljivi roditelji) – a šta si video kad si se probudio danas
– pa….da sav svet ustaje, a neka deca ni ne spavaju
………………………
– ti si jedno malo dosadno govno, molim te pusti me samo da završim ovo…
– zašto si mi kazala da sam malo govno
– zato što te već 10 minuta molim da me pustiš 5 minuta da završim a ti se vereš po meni, slomićeš nam vrat oboma, i da si me pustio već bi bila gotova
– a zašto si mi kazala da sam govno
– o, zato što si dosadan
– onda mi nemoj kazati da sam govno
– dobro neću, izvini, nisi govno ali si dosadan
– ne možeš svom sinu reći da je govno…
– pa kome mogu ako ne mogu svom sinu
– pa nađi neko drugo dete na ulici pa mu kaži: tisimalogovno!  a meni nemoj
……………………………………
– jovane, ne smeš tako da mi otimaš miš i da me guraš sa stolice, pusti me da završim pa ćeš onda ti
– ali pusti me moooolim teeeee, ali ja sam prvi hteo na ‘iternet’
– sačekaj malo, pustiću te
– ali me pusti sad odmah
– ali ne mogu sad odmah
– ali me puuuustiii
– jovane, kad nekog voliš (al udaram nisko) onda ga pustiš da uradi nešto što mora i strpljivo sačekaš da završi, neću dugo, obećala sam ti
– ali ti mene voliš, zato me puuuustiiiii i sačekaj lepo da završim
………………………………..
– ali, mama, meni milica ne da da se ja igram u vrtiću
– kako to misliš ne da ti
– pa ne da mi
– pa kako ti to ne da
– pa stalno dođe pa me grli
– grli te?
– da, ali ona mene stalno grli
– pa da li se ona igra sa drugom decom nekad
– da ali onda dođe i grli me
– i šta kad te zagrli
– ništa onda ode
– pa kad ode ti se igraj
– ali onda opet posle dođe, ona stalno dođe
– pa onda zagrli i ti nju pa se igrajte zajedno, jesi probao da i ti nju zagrliš
– pa….nisam se setio
……………………………………………..
– mama, šta to radiš
– pravim nešto…
– šta to praviš
– dođi da ti šapnem, da to bude naša tajna
– zašto da mi šapneš
– pa da ne čuje tata
– zašto da ne čuje
– pa da mu to posle bude iznenađenje
– kakvo iznenađenje
– takvo da on prvo ne zna šta pravim, pa kad bude gotovo da se iznenadi
– ajde onda mi šapni
– (kolače)
– (mmmm, kolače)
– da, ali nemoj da kažeš tati
– zašto?
– pa sad smo se dogovorili da je to naša tajna, čuvaj tajnu dok ne bude gotovo
….posle 1 minut….
– mama, a kad ću moći da mu kažem
– kad bude gotovo
– a ja želim da mu sad kažem
– izdrži još malo
…..još dva minuta….
– a jel mogu sada da mu kažem
– ne još, još samo malo
– ali ja želim da mu kažem sada
– ali onda to neće biti iznenađenje
…..još dva minuta….
– a mama a ja ću da mu kažem
– nemoj jovane, molim te, još malo
– ali ja neću da mu bude iznenađenje, hoću da mu kažem….
– dobro idi reci mu
– ej, tata, da ti kažem: znaš šta mama pravi
– šta sine
– ej, mama pravi KOLAČE, jel ti sad iznenađenje?!?
….iznenadljivih celih najvećih do sada 5 minuta ničeg drugog do agonije čuvanja tajne prvi put u male najmanje 4 svoje godine….

– tata, mama, zašto oni samo ćute

– pa ćute, jovane, ne znam zašto

– oni samo ćute, ceo dan samo ćute, a mi stalno pričamo, ceo dan samo pričamo, zašto mi pričamo?

– imamo šta da pričamo

– a zašto oni nemaju a mi imamo

– zato što smo mi brbljiv svet, eto

– šta je brbljiv

– kad neko stalno nešto priča

– jel kao mi

– da…

– a zašto smo mi brbljivi, a oni nisu

– valjda si do ovog pitanja već mogao da shvatiš…

………………………………. ~

– jesi li spavao danas uopšte u vrtiću

– mmmm, da, da, jesam

– koliko si spavao

– pa … ne znam tačno

– (formulisaćemo drugačije, dovitljivi roditelji) – a šta si video kad si se probudio danas

– pa…da sav svet ustaje, a neka deca ni ne spavaju

………………………………. ~

– ti si jedno malo dosadno govno, molim te pusti me samo da završim ovo…

– zašto si mi kazala da sam malo govno

– zato što te već 10 minuta molim da me pustiš 5 minuta da završim a ti se vereš po meni, slomićeš nam vrat oboma, i da si me pustio već bi bila gotova

– a zašto si mi kazala da sam govno

– o, zato što si dosadan

– onda mi nemoj kazati da sam govno

– dobro neću, izvini, nisi govno ali si dosadan

– ne možeš svom sinu reći da je govno…

– pa kome mogu ako ne mogu svom sinu

– pa nađi neko drugo dete na ulici pa mu kaži: tisimalogovno!  a meni nemoj

………………………………. ~

– jovane, ne smeš tako da mi otimaš miša i da me guraš sa stolice, pusti me da završim pa ćeš onda ti

– ali pusti me moooolim teeeee, ali ja sam prvi hteo na iternet

– sačekaj malo, pustiću te

– ali me pusti sad odmah

– ali ne mogu sad odmah

– ali me puuuustiii

– jovane, kad nekog voliš (al udaram nisko) onda ga pustiš da uradi nešto što mora i strpljivo sačekaš da završi, neću dugo, obećala sam ti

– ali ti mene voliš, zato me puuuustiiiii i sačekaj lepo da završim

………………………………. ~

– ali, mama, meni milica ne da da se ja igram u vrtiću

– kako to misliš ne da ti

– pa ne da mi

– pa kako ti to ne da

– pa stalno dođe pa me grli

– grli te?

– da, ali ona mene stalno grli

– pa da li se ona igra sa drugom decom nekad

– da ali onda dođe i grli me

– i šta kad te zagrli

– ništa onda ode

– pa kad ode ti se igraj

– ali onda opet posle dođe, ona stalno dođe

– pa onda zagrli i ti nju pa se igrajte zajedno, jesi probao da i ti nju zagrliš

– pa…nisam se setio

………………………………. ~

– mama, šta to radiš

– pravim nešto…

– šta to praviš

– dođi da ti šapnem, da to bude naša tajna

– zašto da mi šapneš

– pa da ne čuje tata

– zašto da ne čuje

– pa da mu to posle bude iznenađenje

– kakvo iznenađenje

– takvo da on prvo ne zna šta pravim, pa kad bude gotovo da se iznenadi

– ajde onda mi šapni

– (kolače)

– (mmmm, kolače)

– da, ali nemoj da kažeš tati

– zašto?

– pa sad smo se dogovorili da je to naša tajna, čuvaj tajnu dok ne bude gotovo

…posle 1 minut…

– mama, a kad ću moći da mu kažem

– kad bude gotovo

– a ja želim da mu sad kažem

– izdrži još malo

……još dva minuta……

– a jel mogu sada da mu kažem

– ne još, još samo malo

– ali ja želim da mu kažem sada

– ali onda to neće biti iznenađenje

…….još dva minuta……

– a mama a ja ću da mu kažem

– nemoj jovane, molim te, još malo

– ali ja neću da mu bude iznenađenje, hoću da mu kažem…

– dobro idi reci mu

– ej, tata, da ti kažem: znaš šta mama pravi

– šta sine

– ej, mama pravi KOLAČE, jel ti sad iznenađenje?!?

…iznenadljivih najvećih do sada celih 5 minuta ničeg drugog do agonije čuvanja tajne prvi put u male najmanje 4 svoje godine…

3 thoughts on “Ovih dana….

  1. Fenomenalan je, drug nas, ljubi ga Jana!
    Ovaj razgovor mogao se voditi i u nasoj kuci, komotno :))
    Zato mm kad ja kazem, Boooze to sto mi je cudno sto Aleksa jos ne prica, samo pokaze ocima na janu i kaze, neka ga, pusti nas majka da uzivamo jos malo🙂

  2. Divan je i sve je divniji.😀 Svaki put kada se penjemo uz stepenice, setim se vaše priče, „mama kaže da je prohodao onda, kada sam bude mogao da se popne na treći sprat.“😀

  3. @linga: ma da, ne može dete da dođe do reči!🙂🙂

    @charolija: hahahaaa! sad čekam momenat da ode sam u prodavnicu, haahaha!🙂

Ostavite odgovor

