Priča tati pred spavanje

Tata, jel mogu sad pred spavanje ja tebi da ispričam jednu priču?
Jednog dana, mama je bila otišla na televiziju, a ti i ja smo ostali sami.
Odjednom, čuli smo da napolju nešto šuška. Izašli smo i videli leteći tanjir!
Iz letećeg tanjira je počela da izlazi neka senka, a bez čoveka koji pravi senku!
Onda smo videli i vanzemaljca koji je izašao. On je rekao: ai, juiu, ou ia!
Mi ga ništa nismo razumeli, jer mi ne razumemo vanzemaljski jezik.
Rekli smo mu: au, iou, uee!
On je onda rekao: uiuom auija, eooo!
I mi smo ga razumeli, a rekao je: Sad će doći glavni vanzemaljac!
I kad je glavni vanzemaljac došao, on je rekao: Auiiii, prrrd! Auiiii, prrrd!
Tako vanzemaljci umeju da pričaju, kao da prde. A mi smo ga razumeli, da kaže:
Hajdete sa mnom da upoznate moj dvorac!
I mi smo otišli s njim, i on nam je pokazao svoj dvorac, a dvorac je rekao: Auii, iouuu, ouiii!
I mi smo ga razumeli da kaže: Hajde sad da vidite najnoviji dvorac!
I videli smo najnoviji dvorac, a najnoviji dvorac je rekao: Kokoda, kokoda!
I mi smo ga pitali: Jesi li ti kokoška ili najnoviji dvorac?
A najnoviji dvorac je rekao: Kokoda, kokoda! I podigao se na noge i sneo jaje!
Iz jajeta se izlegao mali dvorčić, i nas dvojica smo pobegli.
Pobegli smo jer smo se uplašili. Jel znaš, tata, zašto smo se uplašili?
Pa zato što, znaš kako male bebe ništa ne znaju, pa se udaraju i štipaju?
E, pa, mali dvorci ispaljuju rakete.
Laku noć.

 

2 thoughts on “Priča tati pred spavanje

Ostavite odgovor

